본문 바로가기

EMIN∃M/Stan News and Info.

Eminem's 10 Greatest Terrible Puns




10.  "And girl, I ain't got no money to borrow, but I am trying to find a way to get you alone."

-Berzerk

If she doesn't fall for you immediately after this brilliant a-loan pun, it's her loss.

9. "So I sneak vengefully and treat your bedroom window, like I reach my full potential, I peeked."
-Bad Guy

Eminem: master of puns and Peeping Tom.

8. "I must be allergic to failure cause everytime I come close to it, I just sneeze, but I just go achoo then achieve."
-Survival

Gesundheit, and bravo.

7. "Quit playing with the scissors and shit, and cut the crap."
-Not Afraid

Brilliant wordplay, but troubling behavior.

6. "Standing on my monopoly board, that's means I'm on top of my game."
-No Love

Hope he steps on one of the pieces, 'cause then he'd be crushing it.

5.  "Tell Lady Gaga, she can quit her job at the post office, she's still a male lady."
-A Kiss (with Bad Meets Evil)

Oh man, I bet Lady Gaga went postal when she heard this.

4. "But it's time to exorcise these demons, these motherfuckers are doing jumping jacks now."

-Not Afraid

Do you even lift, Beelzebub? Cause you about to get exercised, son!

3. "Now you get to watch her leave out the window, guess that's why they call it window pane."

-Love the Way You Lie

Windowpain: (n) the emotion felt when you watch your girlfriend leave you through a window.

2. "My filet is smoking weed, get back cuz the stakes are high."

-Cinderella Man

The icing on this proverbial pun cake: his potatoes... are baked.

1. "I gave Bruce Wayne a Valium and said, settle ya fucking ass down I'm ready for combat, man, get it, calm Batman?"

-Won't Back Down

This pun is pure gold, it's so amazing Eminem had to make sure you got it in the next line.




출처 : 콜리지 유머 (우리나라 식으로 하면 예전에 유행했던 웃대 정도 되려나)



스탠을 망친데에 대한 소심한 복수다..........엠 미안 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅜㅠ 하지만 난 정말 리한나가 스탠을 부른 것이 못마땅하다 진짜로. 안그래도 dog싫어하는 애가 스탠을 망쳐놓고 있으니 -_- 아오


사실 복수한다고 이런 거 찾아다닌 게 아니라 하루에 한 번씩 구글에서 알림이 오도록 설정해 놓았는데 오늘 우연하게도 이게 있었다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

아니 근데 진짜 미국애들 디스는 진짜 찰져 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ berzerk 밑에 코멘트 달린 거 보고 터졌다 ㅋㅋㅋ 이 기똥찬 pun을 듣고 안넘어 오면 걔 손해래 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아나 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


위에 엄선(?)된 것들 외에도 추천 많이 받은 것들을 보면


 "But for me to rap like a computer must be in my genes,I got a laptop in my back pocket" 

"Cause the way I feel, I'm strong enough to go to the club or the corner pub, and lift the whole liquor counter up cause I'm raising the bar"

"excuse the corny metaphor but they'll never ketchup, to all this energy that I've mustard" 

"I set the world on fire, piss on it, put it out I stick my dick in a circle, but I'm not fuckin around."



등등 not afraid에서 많았고 recovery에서 상당수. 3번은 예상했는데 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 의외로 전에 Aux TV 에서 선정되었던 rear rear rear 가사나 (이거 들은지 1년도 넘은 거 같은데 왜 아직도 내 귓가에 그 소리가 선명하고 손발이 오그라들려고 하는걸까ㅏ 아하ㅏ아ㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏ...........) 스파겟이븐 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ은 없었다. 이 두 가사는 저 top 10을 누르고도 남을만하다고 생각하는데...음


비록 주제는 암전...이지만 ㅋㅋㅋ ㅜ 덧글이나 덧글에 달린 추천수가 100개가 넘어가고 엠이 진짜 대스타는 대스타구나 싶었다. 

어쨌거나...엠 미안 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 뒤에선 아이팟이 space bound를 재생하고 있는데 그걸 들으며 엠 디스(?) 포스팅을 쓰고 있구나............ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ